Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to je ta kultura,která nám tady chybí.Chybí nám to krásné lidské bláznění a sounáležitost.Snad se to časem vylepší. Tady jsou trhy buď uměle organizované ("farmářské") nebo na pokraji trestné činnosti.

0 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že je škoda, že se tyto tradice u nás vytratili :-( Podle mne máme někdy plné půdy a sklepy věcí, kteří by jiní určitě využili a pokud by bylo místo, kde to legálně prodávat a u toho se ještě socializovat, tak by to mohly být pěkná společenská setkání.. Takto soudím podle své zkušenosti z Paříže  lidé se tu potkávají a povídají si a je to takové lidské!

0 0
možnosti

Karma! Těším se na pokračování :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! Mám ještě pár zážitků z Paříže, o které se chci podělit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
Životní optimistka, která ráda cestuje a užívá si život! Mám štěstí, že moje práce v marketingu je i mým koníčkem! Narodila jsem se v Československu, poslední 2 roky žiji střídavě v Paříži, Londýně a Belgickém Gentu. Miluji dobré jídlo a pití, Ashtanga jógu, běh, surf a wakeboard. Můj sen je učit jógu na Bali.