Eva Staníková

Životní optimistka, která ráda cestuje a užívá si život! Mám štěstí, že moje práce v marketingu je i mým koníčkem! Narodila jsem se v Československu, poslední 2 roky žiji střídavě v Paříži, Londýně a Belgickém Gentu. Miluji dobré jídlo a pití, Ashtanga jógu, běh, surf a wakeboard. Můj sen je učit jógu na Bali.
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x

Eva Staníková

Londýnské běhání v Hyde Parku..

Jezdím do Londýna každý měsíc a vždy se ubytuji blízko Hyde parku. Miluji brzy ráno vyběhnout z hotelu téměř přímo do Kensigston Garden. Hledám hotel blízko stanice metra Qeensway, kousek od Notting Hill, ráda začínám můj běh v „Kensigton Garden“, česky – Kensingtonské zahrady. Běžím asi 2 kilometry tu a pak přeběhnu do Hyde Parku, parky spolu sousedí. Hranicí mezi nimi je jen úzká silnice, která se dá lehce přeběhnout.

3.3.2013 v 23:05 | Karma: 8,10 | Přečteno: 407x | Diskuse| Sport

Eva Staníková

Jak se inspirovat k běhání?

Před 6lety jsem vážila asi 95 kilo, léčila si alergické astma a nepohnula se ani na krok bez spreje na rozdýchání. Vstávám velmi brzy ráno, okolo šesté bez budíku. Fitko jsem považovala za perfektní start dne, pěkně si před prací s trenérem a ostatními kamarádkami, spolu-cvičícími poklebetit a dát si první ranní kávičku. Vše se změnilo, když jsme si s manželem pořídili 2 pejsky, Jack Russell Teriéry. Kdo tuto psí rasu pozná, tak ví, kolik energie tito tvorové mají! A já musela fitko vyměnit za ranní venčení v parku, kde jsem pravidelně potkávala běžce různého věku i kondice. Položila jsem si otázku „Dokážu to i já?“

22.2.2013 v 0:00 | Karma: 14,93 | Přečteno: 1007x | Diskuse| Sport