Eva Staníková

Životní optimistka, která ráda cestuje a užívá si život! Mám štěstí, že moje práce v marketingu je i mým koníčkem! Narodila jsem se v Československu, poslední 2 roky žiji střídavě v Paříži, Londýně a Belgickém Gentu. Miluji dobré jídlo a pití, Ashtanga jógu, běh, surf a wakeboard. Můj sen je učit jógu na Bali.
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x

Eva Staníková

Moje klikatá cesta hledání jógy.

Kromě běhu, miluji Ashtanga jógu, je to další sport, který si můžete sbalit se sebou do kufru kamkoli cestujete! Ashtanga jóga je pro mne téměř každodenní ranní rituál. Cvičím pravidelně pětkrát, až šestkrát do týdne minimálně 90 minut a cítím se potom celý den skvěle. Ale moje cesta za jógou pro mne byla o mnoho těžší než začít s během! Jsem velmi dynamická a energická osoba a hledání té správné jógy mi trvalo skoro čtyři roky!

22.2.2013 v 17:55 | Karma: 11,39 | Přečteno: 968x | Diskuse| Ostatní